پژمان منتظری:اجازه نمیدهیم زحمات 1 فصل ازبین برود....
ستاره های ابی

ss

سلاممممم بر همگی!ایشالله که به حق ابوالفضل عباس امشب ببریم و داداش فرهادمون هم از اون گل ها واسمون بزنه.بعد من اینجوری شم:.

و اما بشنویم از داداش با غیرتمون ,سیم خار دار استقلال,پژمان منتظری.خودم وقتی خوندم حال کردم!اصلا غیرت از حرفاش میباره!:

مدافع استقلال در کنفرانس خبری پیش از بازی با الریان گفت:« کاملا مشخص است که بازی سختی داریم.اما اگر قرار است صعود کنیم باید الریان را در تهران شکست دهیم.»
پژمان منتظری این را گفت و ادامه داد:« اجازه نمی دهیم که در این بازی زحمات یک فصل مان از بین برود.در این فصل اینقدر سختی کشیده ایم که به هیچ عنوان حاضر نیستیم زحمات این سختی ها را با چیزی عوض کنیم.»
او با اشاره به اینکه استقلال هنوز قهرمان لیگ برتر نشده است ادامه داد:«ما هنوز قهرمان نشده ایم.فکر می کنم بازیکنان استقلال آنقدر تجربه دارند که نیازی نیست به آنها بگوییم مغرورانه بازی نکنند.در بازی رفت اشتباهاتی را انجام دادیم ولی این بار شرایط فرق می‌کند. باید با تمرکز بالا بازی کنیم تا آن اشتباهات تکرار نشوند. خدا را شکر در دیدار رفت به آنها از نظر تاکتیکی موقعیت گل ندادیم و این بسیار مهم است.>>

 

ایشالله که میبریم پژمان جون!خب بر و بچ من دیگه برم یه ذره درس بخونم!هیچی نخوندم بااااااااای



نظرات شما عزیزان:

sama red
ساعت14:27---5 ارديبهشت 1392
به قران ویدیو شو دارم ولی بلد نیستم بذارم تو وب بهم یاد بده بذارم لطفا البته اگه بلدی پاسخ:باشه باشه حالا قسم قران را نمیخواد بخوری

کوثرss
ساعت13:58---4 ارديبهشت 1392
توکه جییگری

ولی....بیخی.....

توکلوپ اس اس عضوی


کوثرss
ساعت13:51---4 ارديبهشت 1392
اومدم اینجا

اونایی که خودشون سایت دارن ایمیلشونوهمه دارن

ولی شماره دارم که.....نمیشه


❤هانیه❤
ساعت23:23---3 ارديبهشت 1392
سلام.نه بابا نوشتم که عشق و عاشقی رو گذاشتم کنار.

وای خیلی خوش حالم نگار خیلیییییییییییپاسخ:آفرین.فقط عشق است و فرهاد!منم دارم میمیرم از خوشحالی میخوام جیغ بزنم ولی نمیشه


مهسا
ساعت22:49---3 ارديبهشت 1392
سلام .چطوری خوبی؟منم مثل تو اس

اسیم.تونستی به منم سر بزن.

از وبت خوشم اومده بیا با هم تبادل

لینک کنیمپاسخ:ممنون گلم الان میام


❤هانیه❤
ساعت18:21---3 ارديبهشت 1392
وای یعنی میشه که امشب ببریم؟

امیدوارم فرهادم گل بزنه به حق علی.

راستی تو کیس مناسبی مد نظرته شیطون؟
پاسخ:وای خدا کنه که ببریم با گل فرهاد!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط: <-CategoryName->


برچسبها: <-TagName->
نوشته شده در سه شنبه 3 ارديبهشت 1392برچسب:,ساعت 15:54 توسط نگارمجیدی|



      قالب ساز آنلاین